FAQ


ENGLISH BELOW!

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

K: Ha duóban szeretnék tekerni, de még nincs csapattársam, úgy is regisztrálhatok?
V: Duo jeggyel regisztrálni csak párban, csapattársad nevének, illetve adatainak megadásával lehet.

K: Nem kaptam regisztrációs visszaigazoló e-mailt, mi a teendőm?
V: Regisztrációd sikerességéről a “submit” gomb megnyomása után megjelenő oldal tájékoztat. Visszaigazoló e-mailt 2 munkanapon belül küldünk a regisztráció során megadott e-mail címedre, a jegyvásárlás részleteivel. Amennyiben ez nem történik meg, első körben ellenőrizd a spam mappádat, nem került-e oda levelünk. Ha nem kaptál tőlünk levelet a fenti időn belül, akkor kérjük, írj nekünk a „Kapcsolat” menüpontban található elérhetőségünkre, mivel az válaszlevélben fontos tudnivalókat írunk meg neked a befizetés részleteivel kapcsolatban.

K: A regisztrálást követően már biztos a helyem?
V: Kizárólag a regisztrációdat követő 5 munkanapig, vagy a fennmaradó jegyek számának erejéig (!) biztosítod helyed a regisztrációddal. A befizetésre 5 munkanap áll rendelkezésedre. Amennyiben a befizetés nem történik meg, regisztrációd érvénytelenné válik.

Bringákkal kapcsolatos kérdések

K: Minden pedál SPD-s?
V: IGEN!

K: Van-e lehetőség pedálcserére, ha viszek magammal saját pedált?
V: NINCS! Kérjük, ne cserélgesd a pedálokat, sem a bringa semmilyen más alkatrészét! Ha esetleg LOOK stoplis cipőd van, kérjük, ez alkalomra szerezz be egy SPD-s cipőt. Amennyiben a helyszínen meghibásodna egy bringa, szerelő csapatunk azonnal gondoskodik a megoldásról.

Egyéb kérdések

K: Hova tehetem a csomagjaimat, lesz-e csomagmegőrző?
V: Férfi és női öltözőhelyiséget biztosítunk, de a csomagodat nem tudod ott hagyni, illetve mi sem tudjuk őrizni. Táskádat és minden felszerelésedet kérjük, vidd magaddal a tekerés helyszínére, s holmidat pakold le a bringád mögé. Az értékedért nem vállalunk felelősséget.

K: Lesz-e a helyszínen Spinning® ruha- illetve cipővásárlási lehetőség?
V: IGEN! Spinning® és Northwave shopunk csak rád vár 🙂 Azonban kérjük, vedd figyelembe, hogy technikai okokból csak készpénzes fizetés lehetséges a helyszíni shopokban.

Ha olyan kérdésed van, amelyre a választ nem találtad meg…
…ez esetben, írj nekünk bátran a kapcsolat menüpont segítségével, s igyekszünk mielőbb válaszolni.


ENGLISH

Questions related to registration

Q: I want to bye a duo ticket, but I don’t have a partner, can I still register?
A: No. Buying the duo ticket, you can only register in pairs, by giving the name and data of your partner (see below).

Q: I have not received the response e-mail to my registration, what shall I do?
A: Your registration will be successful automatically by pressing the ‘submit’ button on the registration form. After your registration, you will receive an e-mail from us (within 2 working days) with all the information you need to transfer the ticket price. Please note that your booking will be confirmed after you have purchased the ticket. Payment is possible by bank transfer only. ATTENTION! We can keep your registration for 5 working days after you submitted your data. If tickets are not purchased during that time, your reserved bike will be handed over to another participant. Please note that international bank transfer may take a few days. Also, we send you a confirmation of payment by e-mail.
If you havent’t received any e-mail from us within the given period of time (see above), please check your spam folder first, to see if our e-mail ended up there. If you have not received a payment confirmation from us within 5 working days after your transfer, please contact us.

Q: If I have registered, do I have a bike for sure?
A: By registration, you can only secure your place for either 5 work days after your registration, or up to the number of tickets left(!). You have 5 working days to pay (we inform you about the ways to pay by email). If you fail to pay, your place is given to someone else.

Questions related to the bikes

Q: Are all pedals fitted with SPD?
A: YES!

Q: Is it allowed to change the pedals if I take my own pedals with me?
A: NO! Please do not change the pedals or any other parts of the bike! If you happen to have a pair of LOOK shoes, please get SPD shoes for this occasion. Thank you for your cooperation.

Other questions

Q: Where can I put my luggage, is there a locker?
A: We can provide a dressing room on the spot, but you cannot leave your luggage there and we cannot guard it, either. Please take all your bags and equipment with you to the hall and put your stuff behind your bike.

Q: Can I buy Spinning® clothing, shoes or other equipments at the venue?
A: YES! Our Spinning® and Northwave shop is waiting for you! Please note that we accept cash only, for technical reasons (EUR or HUF).

If you have a question that has not been answered yet …
…do not hesitate to write us using the contact menu.

© Spinning Hungary
A SPIN®, Spinner®, Spinning®, Spin Fitness® és a Spinning logo® védjegyoltalom alatt álló jogvédett márkanevek, melyek kizárólagos jogosultja a MAD DOGG ATHLETICS Inc. A Mad Dogg Athletics Inc.-vel kötött szerződés alapján Magyarországon a Cardio Expert Kft. a védjegyjogosult kizárólagos meghatalmazottja. Jelen weboldalt a Cardio Expert Kft. üzemelteti.